БізнесВихід на ринки

ВИХІД НА ЗАКОРДОННІ РИНКИ

 

    Ваша компанія прийняла рішення виходити на закордонний ринок?

    Необхідно розуміти, що даний процес трудомісткий і витратний фінансово і за часом.

 

     Ми, як компанія, що активно працює з закордонними замовленнями, пропонуємо нашим Замовникам:

♦ розробку стратегії виходу компанії на закордонний ринок

♦ інформаційний супровід бізнесу за кордоном

♦ пошук і аналіз закордонних ринків збуту товарів, сировини

аналіз закордонного контрагента (потенційного партнера, клієнта)

 

РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАКОРДОННИЙ РИНОК ВКЛЮЧАЄ ОСНОВНІ ЕТАПИ:

1. Визначення цілей і завдань щодо виходу на закордонні ринки.

2. Аналіз маркетингового середовища на закордонному ринку, куди планується вихід з продукцією (послугами) Замовника.

3. Аналіз ресурсної бази Замовника: оцінка власних ресурсів на предмет відповідності виявленим можливостям і загрозам, виходячи з результатів аналізу маркетингового середовища на закордонному ринку.

4. Прийняття рішення про доцільність виходу на зовнішній ринок.

5. Рішення про те, на які ринки виходити.

6. Розробка ринкової стратегії компанії при виході на закордонні ринки: місія, корпоративні цілі, ринки, сфери бізнесу, методи виходу, структура комплексу маркетингових заходів по виходу і т.і.

 

ІНФОРМАЦІЙНИЙ СУПРОВІД БІЗНЕСУ ЗА КОРДОНОМ ВКЛЮЧАЄ:

1. Консультативну допомогу (підбір експертів) в питаннях:

- Реєстрації компаній

- Юридичного, бухгалтерського супроводу

- Отримання дозволів, сертифікатів та ліцензій, необхідних в діяльності компаній

2. Маркетингові дослідження, розробку стратегії роботи на ринку, пошук і аналіз контрагентів

3. Інші інформаційно-аналітичні послуги з супроводу Вашого бізнесу за кордоном.

 

ПОШУК І АНАЛІЗ ЗАРУБІЖНИХ РИНКІВ ЗБУТУ ТОВАРІВ, СИРОВИНИ ВКЛЮЧАЄ:

• Ринки (загальна ситуація на різних ринках, структура ринку, характеристика основних гравців ринку і аналіз їх ринкових часток)

• Аналіз конкурентоспроможності компаній, які планують вихід на нові ринки (регіони, сфери бізнесу), аналіз і оцінка ринкових ризиків для нових гравців

• SWOT-аналіз конкурентів, їх можливостей лобіювання бізнес-інтересів і використання адмінресурсу

• Аналіз ступеня монополізації ринку групою компаній.

 

КОРОТКА СТРУКТУРА АНАЛІЗУ ЗАКОРДОННОГО РИНКУ:

1. Загальна ситуація.

2. Внутрішня політика та її вплив на обраний ринок.

3. Зовнішня політика та її вплив на обраний ринок.

4. Економіка. Аналіз і прогноз.

5. Ситуація на ринку товару.

6. Можливі партнери (наприклад: HR, нерухомість, юриспруденція, аудит, безпека).

7. Аналіз ділової репутації обраних Замовником потенційних партнерів / клієнтів в країні.

8. Прогноз.

 

АНАЛІЗ ЗАКОРДОННОГО КОНТРАГЕНТА (ПОТЕНЦІЙНОГО ПАРТНЕРА, КЛІЄНТА)

 

ЧОМУ ВАРТО ЗАМОВИТИ ЦЮ ПОСЛУГУ У НАС?

Будучи активним членом Всесвітньої Асоціації Детективів (WAD) з 2004 року, наші фахівці мають доступ до світових інформаційних ресурсів, а також до фахівців (аналітика, маркетинг, політичний аналіз, юридична практика, інформаційна, фізична безпека, приватні розслідування і т.п.) в різних країнах світу.

Залучення експертів необхідного профілю з відповідної держави дає нашим клієнтам розуміння особливостей держави, в якій вони планують вести бізнес; специфіку ведення бізнесу в даній державі; ментальність мешканців цієї держави - всі ті необхідні тонкощі і особливості, які можуть вплинути на розвиток бізнесу.

Можливість вирішення повного циклу завдань цього напрямку одним виконавцем («з одних рук»). Тільки глибоко розуміючи завдання клієнта, специфіку його бізнесу, можна професійно виконати для нього послуги. Вникнувши в ці питання один раз, ми можемо супроводжувати Вас на різних етапах розвитку Вашого бізнесу і вирішувати для Вас інформаційні завдання різної спрямованості - Вам не потрібно звертатися за різними послугами до різних постачальників - цим ви зберігаєте Ваш час, Ваші кошти і конфіденційну інформацію.

Можливість виконувати дані послуги в усіх галузях (хімічна промисловість, сільське господарство, фармацевтика, банківська діяльність, логістика та ін.)

Можливість виконувати дану послугу з глибиною опрацювання, що необхідна Замовнику.