БЕЗПЕКА ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЙ

Незнайомий ринковий простір, інший менталітет споживачів та інше законодавство, мовний бар'єр, нові партнери – це створює складнощі для підприємця, який виходить на закордонний ринок зі своїми послугами.

Зовнішньоекономічна діяльність з низки причин виявляється складнішою, ніж діяльність на внутрішньому ринку, оскільки необхідно враховувати національні, релігійні, культурні та етнічні особливості та специфіку країн, на ринки яких планує вийти компанія. На зарубіжних ринках компанія стикається з низкою факторів, які є більш численними і складними у своїй залежності один від одного, ніж на внутрішньому ринку. Компанії, які вирішили підкорити міжнародний ринок, повинні розуміти, що така діяльність потребує значних інвестицій, сил та ресурсів як організаційних, так і кадрових, фінансових та комерційних.

Найбільшою складністю, з якою доводиться стикатися підприємцям, які прагнуть реалізувати свій зовнішньоекономічний потенціал, є брак об'єктивної інформації про можливості зарубіжних ринків, конкурентне середовище та потенційних партнерів, а також вимоги щодо входження на ці ринки.

Але, у будь-якому разі, успіх бізнес-проєкту багато в чому залежить від попередньої підготовчої роботи, адже це дозволяє уникнути значної кількості помилок та складнощів, які в результаті можуть призвести до значних фінансових, репутаційних втрат. Наприклад, без аналізу зарубіжного ринку, без перевірки благонадійності зарубіжних партнерів, їхньої ділової репутації, платоспроможності, SWOT-дослідження конкурентів недоцільно навіть починати. Слід знати і ризики заздалегідь – наприклад, у Китаї не можна відкрити бізнес, якщо власником контрольного пакету акцій не є громадянин Китаю. А в Європі не вдасться оптимізувати податки. У В'єтнамі імпортер немає права реалізовувати продукцію саме кінцевому покупцю тощо. Всі ці особливості можуть призвести до банкрутства підприємства, і це часто трапляється із нерезидентами.

Бізнесмен, який планує виходити на закордонний ринок, стикається з відсутністю повного обсягу інформації про особливості експорту товарів в іноземні країни, особливості місцевих ринків, потенційних споживачів, зарубіжних конкурентів та інших експортерів, складністю перевірки реальних можливостей контрагента та його ділової репутації, необхідністю ретельного аудиту компаній – партнерів.

Зазвичай бізнесмен, який навіть побудував успішний бізнес на місцевому ринку та планує його розвинути за кордоном, не може розраховувати на власну службу фінансової безпеки, адже вона не завжди має достатні ресурси - знання іноземного законодавства, перевірені контакти в країні, де планується відкривати бізнес, неформальні джерела та інсайдери, маркетингове дослідження закордонного ринку потребує специфічних навичок та знань.

Перевагами компанії "Сідкон" є те, що всі необхідні інформаційно-аналітичні послуги з підготовки до ведення бізнесу за кордоном виконуються комплексно: вам не потрібно звертатися до різних компаній за аналізом кожного напряму. Виконання таких послуг можливе у будь-якій точці земної кулі. "Сідкон" залучає фахівців країни, яка цікавить замовника, для кваліфікованих консультацій. Ми пропонуємо, окрім консалтингових послуг, підбір профільного експерта для юридичного супроводу: реєстрація компанії за кордоном, отримання необхідних дозволів та сертифікатів, бухгалтерського супроводу.

До кожного нашого замовника застосовується індивідуальний підхід, наші фахівці розробляють стратегію у кожному окремому випадку, адже не існує універсальних рецептів успіху. І що найважливіше – "Сідкон" цінує свою репутацію, якій вже два десятки років, тому кожному замовнику ми гарантуємо повну конфіденційність у роботі.

Резюмуючи вищесказане, керівництво консалтингової компанії "Сідкон" пропонує книгу "БЕЗПЕКА ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЙ" в якій системно розглянуті безпека зовнішньоекономічної діяльності компаній у контексті сталого розвитку, сучасні технології виходу компаній на зарубіжні ринки.