Співпраця українського бізнесу з зарубіжним ринком стала об'єктивною необхідністю та можливістю для багатьох підприємців у зв'язку з гібридною війною РФ проти України. Однак, перед тим як виходити на зарубіжний ринок, слід провести підготовчу роботу, щоб зменшити ризики і максимізувати успіх. Збільшення доступу до європейського та інших закордонних ринків може бути великим шансом для українських підприємців, але успіх вимагає детального планування, готовності до змін і дотримання всіх необхідних вимог і стандартів. Значне зростання вимог і стандартів підприємницької діяльності, жорстка конкуренція на зовнішніх ринках породжує велику кількість інформаційно-аналітичних задач та обумовлює доцільність делегування значного обсягу функцій по організації безпеки підприємництва спеціальним структурам – консалтинговим компаніям, інформаційним агентствам тощо, які близькі до питань роботи на зовнішніх ринках, і здатні ефективно допомогти в їх вирішенні.
Зокрема, міжнародна консалтингова компанія "Сідкон" має 20-річний досвід у інформаційному супроводі українського бізнесу за кордоном і пропонує такі послуги:- маркетингові дослідження;
- розробка стратегії і плану виходу на новий ринок;
- аналіз ризиків та перспектив, ринкових бар'єрів виходу нового гравця на обраний ринок;
- пошук і перевірка контрагентів;
- проведення міжнародних розслідувань;
- аудит контрагента нерезидента;
- SWOT-аналіз конкурентів;
- SWOT-аналіз бізнес-проектів;
- аналіз зарубіжних ринків збуту товарів;
- перевірка зарубіжних ринків збуту товарів;
- перевірка благонадійності закордонних бізнес-партнерів;
- перевірка благонадійності зарубіжних компаній;
- перевірка закордонного партнера;
- перевірка зарубіжного клієнта;
- перевірка ділових партнерів за кордоном;
- аналіз благонадійності та фінансової стійкості певних компаній на ринку;
- аналіз доброчесності та ділової репутації топ-менеджменту та власників компаній;
- перевірка повноважень підписанта договору компанії-нерезидента, належності його до компанії;
- створення дорожньої карти виходу компанії на ринок обраної країни;
- підбір експертів відповідної країни у питаннях:
- реєстрації компаній;
- юридичного, бухгалтерського супроводження;
- отримання дозволів, сертифікатів та ліцензій, необхідних в діяльності компаній;
інші інформаційно-аналітичні послуги з супроводу Вашого бізнесу за кордоном.
Типова структура маркетингового дослідження обраного ринку зарубіжної
країни може включати *:1. Загальну експертну оцінку поточного стану, характерних рис та тенденцій розвитку досліджуваного ринку.
2. Порівняльний конкурентний аналіз та характеристику основних суб'єктів ринку - провідних виробників цієї продукції з значною ринковою часткою.
Перелік конкурентних переваг, фактори ризику в їх діяльності. Рівень конкуренції між гравцями ринку.
3. Аналіз зовнішньоекономічних показників цього ринку.
4. Розробку рекомендацій щодо ефективного управління ризиками виходу на новий ринок зазначеної країни з визначенням найістотніших конкурентних загроз та можливостей їх усунення чи нейтралізації.
У дослідженні буде відображено:- у разі привабливості ринку та доцільності виходу – сегменти ринку, на які має сенс виходити (потенційні споживачі),
- основні ризики для виходу з метою оцінки можливостей закріплення на ринку,
- ключові учасники ринку,
- короткий перелік їх конкурентних переваг,
- умови ведення бізнесу,
- тенденції, що склалися на ринку,
- перспективність ринку для нового гравця.
*наведена структура дослідження є типовою, та може бути
змінена/доповнена, виходячи із специфіки ринку та потреб Замовника.